دفتر چرکـ نویسـ هامـ

خونهـ یـ دلنوشتهـ هامـ

دفتر چرکـ نویسـ هامـ

خونهـ یـ دلنوشتهـ هامـ

دفتر چرکـ نویسـ هامـ

همه رویاهای ما می توانند محقق شوند
اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۶ آذر ۹۹، ۱۳:۳۱ - بامیک
    :(
  • ۱۶ تیر ۹۹، ۱۹:۱۸ - ♡Kim tae hyun
    💜
نویسندگان

دخــترونـــهـ

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ

 

این منم. . .

 

نه پاهام 10سانت از زمین بالاترند. . .

 

نه موهام 10سانت از سرم بالاترند. . .

 

من اینجا روی زمین زندگی میکنم. . .

 

در جایی که من زنـــــــــــــــــــــــدگی میکنم. . .

 

فقط ارزش هایم منو بالا میکشن. . .

 

نه پاشنه کفش و کلیپس مو. . .

نظرات  (۴)

کو گوش شنوا...
پاسخ:
همینکه خودمون بشنویم و عمل کنیم کافیه :)))
  • 💖 miss fatemeh 💖
  • آ باریکلا :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم :))
    دنبالتون کردم خوشحال نیشم دنبالم کنین
    پاسخ:
    ممنون :)
    صد البته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی