دفتر چرکـ نویسـ هامـ

خونهـ یـ دلنوشتهـ هامـ

دفتر چرکـ نویسـ هامـ

خونهـ یـ دلنوشتهـ هامـ

دفتر چرکـ نویسـ هامـ

همه رویاهای ما می توانند محقق شوند
اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۶ آذر ۹۹، ۱۳:۳۱ - بامیک
    :(
  • ۱۶ تیر ۹۹، ۱۹:۱۸ - ♡Kim tae hyun
    💜
نویسندگان

دلنوشتهـ هایمـ

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰ ب.ظ

 

گاه گاهی با خودم نامهربانی میکنم
با خودم لج میکنم باغم تبانی میکنم

می نشینم چای می نوشم کنار پنجره
بی کسی های خودم را دیده بانی میکنم

آب می ریزم به روی خاک گلدانهای خشک
آب پاش خانه را دارم روانی میکنم

چشم میدوزم به دستانی که در دست تو بود
خاطرات رفته ام را بازخوانی میکنم

بی نشانی رفتی و دلتنگ ماندم چاره چیست
نامه ها را می نویسم بایگانی میکنم

حالا که خودت اینجا کنارم نیستی
درکنار عکس تو شیرین زبانی میکنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی