دفتر چرکـ نویسـ هامـ

خونهـ یـ دلنوشتهـ هامـ

دفتر چرکـ نویسـ هامـ

خونهـ یـ دلنوشتهـ هامـ

دفتر چرکـ نویسـ هامـ

همه رویاهای ما می توانند محقق شوند
اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۶ آذر ۹۹، ۱۳:۳۱ - بامیک
    :(
  • ۱۶ تیر ۹۹، ۱۹:۱۸ - ♡Kim tae hyun
    💜
نویسندگان

مــنـــو بـــچـــگــیـــــام......

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ب.ظ


 

دلم ..بـچـگیمـو مــیـخـواد !

پـاهـای شـنــی دسـتـای کـاکـائـویی!

دِلــَـم مــیـخـواد وقـتـی بـلـال مـیخـورم

کـُـل صـورتـم زغـالـی شـه!

100 بـار یه ســرسـره 1 مـتـری رو بـرم

بـازم خـستـه نـشـم !

چـایـی رو بـا 10 تـا قـنـد بـخـورم !

بـسـتـنی و پـفـک و لـواشـک

و بـا هـم بـخـورم !

سـر چــیزای مـسـخـره انـقـد بـخـنـدم

بــیـفـتـم کـف اتـاق !

عیـدیـامـو بـریـزم تـو اون قـُـلــَـک !

کـفــش هـای پـاشـنـه بُــُــُــُـلـنـد مـامـانـمـو

بـپـوشـم و راه بـرم !

دِلــَـم مــیـخـواد بـازم رو دیـوارا

نــقــاشــی کـنـم !

دِلــَـم مــیـخـواد وقـتـی گـریـه مـیـکـنـم مـادرم

اشـکـمـو پـاک کـنـه نـه پــیرهـن تـنـم !

دِلــَـم مــ?ـخـواد شـبـا تـو خـواب غـلـت بـزنـم

جـای ایـنـکـه حـرف بـزنـم !

1000 تـومن تـو جـیـبـم بـآشـه

امـا دلـم خــوش بـاشـه !

ولـم کـنـی تـا صـُـب تـو شـهـربـازی بـمـونـم !

بـزرگـتـریـن اشـتـبـاهـم این بـود

کـه آرزو کـردم بـزرگ شـم

دنـیـا آدم بزرگـا خـیـــلـی سـرد و تـنـهاست ...

نظرات  (۲۳)

نرم افزار ساخت هدر و بنر سایت و وبلاگ ( همراه با آموزش فارسی)

برگرفته از دکان:dokan.blog.ir
پاسخ:
:/
هعی...
گرچه دوران کودکی آرومی نداشتم ولی کاش بزرگ نمی‌شدم..
پاسخ:
موافقم :))
من که دلم نمیخواد برگردم
دوران کوفتی بود
پاسخ:
برا بعضیا اره برا بعضیا نه :))
دوران کودکی تنها دورانی ک همیشه خوبی
پاسخ:
همیشه :)))
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • کاش همون جوری که بزرگ میشدیم یکم از عادتهای بچگیمونو همراه خودمون به دنیای آدم بزرگا میاوردیم ....
    پاسخ:
    کاش..
    ولی حیف شدنی نیست..
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • هوووووووووووووووووووووووووم:(
    پاسخ:
    :))))
    خیلی چیزا مهم نبود اون موقع
    اما الان....
  • علی اسفندیاری
  • وای چه متن زیبایی بود پرت شدم به دوران خوش کودکی
    +فکر میکنم بچها بیشتر از ما زندگی کردن رو بلدن
    وای چه تکست خوبی بود منم بچگی میخوام
    پاسخ:
    :]
    آره واقعا .....
    بچگی عالمی داره واسه خودش.
    پاسخ:
    :))
  • عاشقان ریاضی ....
  • وای نه دلم نمیخواد برگردم تا الان خیلی درس خوندم باید دوباره از اول شروع بشه
    پاسخ:
    اینم هست
    من که بچه ام دلم میخواد برم کلاس اول با همین مغز پیشرفت زیادی رو به همراهه
    پاسخ:
    :)))
  • مهرداد طارقلی
  • زیبا بود...
    پاسخ:
    ممنون
    خب فردا پاشو همه این کارا رو بکن کار سختی نیست فقط باید به خودت ثابت کنی که خوشبخت ترین ادم دنیایی مثل من

    امسال حالم خوبه حال دلم خوبه مثل بچگیام ان شاالله تو هم حالت خوبه خوب باشه :)
    پاسخ:
    :)))
    ای جان
    دل منم همینطور
    پاسخ:
    :))
  • مریــــ ـــــم
  • اخ اخ
    نگوو نگووو
    :(
    پاسخ:
    :]
    سلام. متن قشنگی بود منو برد تو زمان بچه گیام.مرسی.
    پاسخ:
    :]
  • دخترمهتاب ...
  • سلام کتایون جان باشه میام ولی درگیرم کمتر میتونم بیام
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • چه متن خوبی:)

    دوران بچگی هم عالمی داشت برای خودش....از هفت دولت آزاد بودن...
    یادش بخیـــــر...
    پاسخ:
    دقیقا همینش خوب بود
    بچگی هرکسی براش بهترین با بهترین خاطرات همراه بوده یادش بخیر
    پاسخ:
    موافقم
  • کلنگ همساده پسر
  • به ندرت از پستی خوشم میاد حتی از پستهای خودم! اما این پست رو دوست داشتم. خیلی😊
    پاسخ:
    ممنون
  • 💕 پسر خوب 💕
  • چه زیبا
    وبلاگ زیبایی دارین
    پاسخ:
    ممنون :)
    منم میخوام
    پاسخ:
    همه میخوان :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی